Alla inlägg den 24 juli 2016

Av thesiimss3 - 24 juli 2016 17:10

Här kommer jag steg för steg att visa hur jag bygger mina hus.

Steg 1. Först börjar jag med att bygga en vägg.

    


Steg 2. Som ni ser så har jag byggt husgrunden efter att jag har byggt väggen ( och du kan bara justera husgrunden efter att du har byggt en vägg ) och du kan självklart måla grunden med, jag har valt att måla grunden i samma färg som huset.

 


Steg 3. Nu börjar själva huset att bli färdigt då är det dags att måla det.


Steg 4. När huset är färdig målat så är det dags att sätta fönster och dörrar, jag kommer även att bygga en altan och en pool.

   


Steg 5. Här har jag satt in fönster och dörrar jag valde att måla fönstren och dörrarna i samma färg som huset, jag har även en uteplats / balkong på övervåningen.

 

Här är huset i från baksidan jag har byggt en altan och en pool.

  

Här är nya bilder på huset som ni kan se så har jag gjort om det lite.

   




  




     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej på 23 år som älskar att spela The Sims. Här kommer ni att få läsa en hel del om The Sims 3 och hur jag bygger mina hus, och den kommer även att handla en hel del om The sims 4 med.

Hoppas att ni vill följa den här bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards