Direktlänk till inlägg 17 juli 2016

Nytt försök

Av thesiimss3 - 17 juli 2016 17:27

 


Tänkte att jag skulle ge The Sims 4 ett till försök ändå så här är familjen som jag kommer att spela på och ni kommer att se Jenna McLeod, hur hon som ensam bor i ett tre våningshus.


 

Jenna tycker att det är skönt att leva själv för ett tag utan någon man i hennes liv, så här ser vi Jenna när hon precis har kommit hem med dottern Louise som är adopterad.

 

Louise tycker att det är roligt att sitta ner vid middags bordet och prata med sin mamma om hur hennes första skoldag har varit och att hon redan har fått nya kompisar.

 

Jenna tycker ändå att det fattas något i hennes och hennes dotters liv så hon bestämmer sig för att adoptera igen, och här är den nyaste i familjen och han heter Liam.

       

Och Louise blir jätteglad att hon nu även har en lillebror att leka med.

   



Här kommer ni att få följa familjen McLeod, hoppas att ni vill vara med på deras resa.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thesiimss3 - 24 juli 2016 17:10

Här kommer jag steg för steg att visa hur jag bygger mina hus. Steg 1. Först börjar jag med att bygga en vägg.        Steg 2. Som ni ser så har jag byggt husgrunden efter att jag har byggt väggen ( och du kan bara justera husgrunden efter a...

Av thesiimss3 - 20 juli 2016 21:19

Jenna har hela tiden kännt att hon inte har behövt någon man i hennes liv utan hon har alltid trivts med att bo själv med hennes tre barn som är adopterade, men allt det förändrades när hon träffade Nick. Kort efter att Nick hade flyttat in hos Je...

Av thesiimss3 - 19 juli 2016 13:34


                    The Sims 4 Dags att jobba och The sims 4 Trevligt tillsammans. Det här är två spel som jag ska beställa och ser fram emot att få prov spela. Någon annan som redan har dom? Vad tycker ni är dom bra? Lämna gärna en komment...

Av thesiimss3 - 19 juli 2016 09:28

                  Här kommer bilderna inne ifrån huset, vad tycks? Blev det bra? ...

Av thesiimss3 - 18 juli 2016 22:31

          Mitt första hus i The Sims 4 På första våningen finns det kök/matsal vardagsrum, och ett badrum På övervåningen finns det två stora sovrum och ett badrum. ( Det kommer att komma mera bilder för huset är inte helt färdigt än  ...

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej på 23 år som älskar att spela The Sims. Här kommer ni att få läsa en hel del om The Sims 3 och hur jag bygger mina hus, och den kommer även att handla en hel del om The sims 4 med.

Hoppas att ni vill följa den här bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards