Alla inlägg den 15 juli 2016

Av thesiimss3 - 15 juli 2016 18:36

Nu är huset klart och här kommer bilderna på huset

Så här ser huset ut efter renoveringen


   

Vardagsrum / bibliotek och arbetsrum.

 


Det var ett ganska stort kök men jag har istället delat på det med en halvvägg och gjort en matsal.

       

På övervåningen finns det 5 sovrum och ett av sovrummen har jag gjort om till ett barnrum

           



Så vad tycks blev huset finare efter renoveringen? Lämna gärna en kommentar ( här är två bilder på hur det såg ut innan jag renoverade det )

   

Av thesiimss3 - 15 juli 2016 13:47

Här kommer ett nytt hus som jag inte har byggt själv utan det fanns redan i spelet men jag har gjort lite förändringar på det så här kommer lite bilder på hur huset såg ut utifrån och även inne innan renoveringen.

Det kommer att komma bilder på hur huset blev senare, så kolla gärna in då om ni vill se hur resultatet blev.


                     

                    



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej på 23 år som älskar att spela The Sims. Här kommer ni att få läsa en hel del om The Sims 3 och hur jag bygger mina hus, och den kommer även att handla en hel del om The sims 4 med.

Hoppas att ni vill följa den här bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards