Alla inlägg den 2 juli 2016

Av thesiimss3 - 2 juli 2016 21:35

                              

 Familjen Kevin & Lucy Kinkirk med dottern Savannah.

( Från tv serien sjundehimlen Kevin & Lucy med dottern Savannah )


Kläder och frisyrer är ifrån www.thesims3.com där det står exchange hittar ni en massa fina kläder och frisyrer i alla åldrar, men även här måste du ha ett the sims 3 konto.                                                   
              

Av thesiimss3 - 2 juli 2016 16:37

                                       


Jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle visa när jag bygger mina hus, här är ett av dom kanske inte är sådan jätte bra beskrivning men jag har visat hur jag har byggt grunden till huset och hur stort jag har gjort det sedan får du självklart bestämma hur stort du vill ha huset ( beror ju också på tomten ) men det här var bara ett exempel och lite hjälp att bygga.

Det är även lite bilder inne ifrån huset blev inte sådana jätte bra bilder ifrån övervåningen ( men ska försöka att fixa det senare )

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej på 23 år som älskar att spela The Sims. Här kommer ni att få läsa en hel del om The Sims 3 och hur jag bygger mina hus, och den kommer även att handla en hel del om The sims 4 med.

Hoppas att ni vill följa den här bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards